BBC micro:bit – автомобільні перегони

Автоперегони

В цьому завданні ви cтворите повністю функціональну гру з використанням BBC micro:bit. Редагувати код онлайн можна на сайті BBC micro:bit.


Покрокове створення гри:

Крок 1: Ініціалізація гри

Ініціалізуємо декілька змінних (score, gameOn), а також наш основний спрайт - автомобіль, яким ми будемо керувати.

Цей код буде циклічно повторюватись доки триватиме гра. В кінці, коли гра закінчиться, з’явиться повідомлення про це з фінальним рахунком.

Ініціалізація гри


Крок 2: Управління основним спрайтом

Тепер ми збираємось додати два обробники подій для реагування на взаємодію з користувачем коли він натискає кнопку А чи В. Ми будемо використовувати код для переміщення автомобіля вліво чи вправо шляхом змінення його координат Х.

Крок 2: Управління основним спрайтом


Крок 3: Додавання першого автомобіля

Перший автомобіль з ім’ям car0 буде розташований у верхній частині екрану на смузі 0. Потім він буде рухатися вниз (змінюючи координату Y автомобіля) доки не досягне нижньої частини сітки. Опинившись в нижній частині екрану, ми зможемо перевірити чи зіштовхувався він з автомобілем гравця. Якщо ні, переміщуємо автомобіль у верхню частину екрану і надаємо йому довільну затримку. Ціль довільної затримки – переконатися, що не всі 5 автомобілів зупинились одночасно.

Крок 3: Додавання першого автомобіля


Крок 4: Дублювання коду для кожного автомобіля

Для цього останнього кроку ми можемо скопіювати код із кроку 3 і вставити його для інших чотирьох машин (від car1 до car4).

Крок 4: Дублювання коду для кожного автомобіля


Код завершено і ви можете протестувати гру.

Додаткові завдання

  1. Налаштуйте цей код так, щоб машини рухалися все швидше і швидше по мірі збільшення балів користувача.
  2. Зміни цю гру на гру "Злови фрукт", де замість того, щоб уникати спрайтів, які падають, гравець повинен їх ловити і набирати при цьому бали.

Залишити відповідь