fbpx

Робот mBot + программа mBlock: глава 4

Орел или решка

Давайте при помощи mBlock создадим игру, в которой требуется угадать как выпала подброшенная монетка - орёл или решка. Как использовать при этом mCore? Сейчас узнаем!

Что мы будем изучать:

  1. Структуру ветвлений программ.
  2. Использование и сравнение переменных.

Цікавить повний текст?  Напишіть нам!

    Що потрібно для отримання безкоштовних методичних матеріалів для конструкторів, придбаних у ТОВ "Віаком" (Hobbytech)?

    Спочатку треба надати інформацію, яка підтверджує факт покупки конструктора саме у нас та отримати перші три уроки в паперовому вигляді безкоштовно.

    Для цього заповніть, будь-ласка, наступну форму:

    Якщо ви ознайомились з першими трьома уроками і бажаєте придбати повний курс, будь-ласка, звертайтесь до нашого партнера – ТОВ "STEM-центр Сократ" , який створює ці методики.

    Залишити відповідь