Робот mBot + программа mBlock: глава 3

Упражнения в математике

В этой главе мы попробуем при помощи программы mBlock и платы mCore создать игру, в которой маленькая обезьянка показывает случайные числа. Надо сделать так, чтобы за 30 секунд летучая мышь собрала такое же число мячиков. Поможем мыши выполнить задание обезьянки?

Что мы будем изучать:

  1. Использование математических операций.
  2. Использование переменных.

Цікавить повний текст?  Напишіть нам!

    Що потрібно для отримання безкоштовних методичних матеріалів для конструкторів, придбаних у ТОВ "Віаком" (Hobbytech)?

    Спочатку треба надати інформацію, яка підтверджує факт покупки конструктора саме у нас та отримати перші три уроки в паперовому вигляді безкоштовно.

    Для цього заповніть, будь-ласка, наступну форму:

    Якщо ви ознайомились з першими трьома уроками і бажаєте придбати повний курс, будь-ласка, звертайтесь до нашого партнера – ТОВ "STEM-центр Сократ" , який створює ці методики.

    Залишити відповідь