Socrat.in.ua

Навчальні конструктори та DIY електроніка

Micro:bit + Kodu, проект 9: Повітряний хокей

2017-12-26

<< попередній проект

Гра в повітряний хокей двома мікрокомп'ютерами micro:bit

  • Назва проекту: Повітряний хокей
  • Вік учнів: 9 ... 14 років
  • Необхідний час: 60 хв
  • Рівень складності: початковий

Щоб побачити повний текст статті, вам потрібно зареєструватись

Перед початком роботи

З’єднайте ваш micro:bit з комп’ютером через USB кабель

Цілі навчання

  • Створити гру "Повітряний хокей" для двох гравців в ігровому світі Kodu з використанням BBC micro:bit.

Можна завантажити файли:

Готовий світ: Повітряний хокей

Готовий код для проекту: Повітряний хокей

Робота учнів

Щоб створити ігровий світ Kodu та використовувати BBC micro:bit, впевніться, що пристрій з'єднано з комп'ютером та та встановлено драйвер послідовного порту.


Кроки

Крок 1: Дизайн гри

Запустіть ігрову лабораторію Kodu. В головному меню натисніть New World (новий світ), після чого програма відобразить клаптик землі прямо по центру екрана.

Щоб отримати якісне поле для гри, збільшіть його розмір. Змініть тип землі на 27 тип (сірого кольору).

  • Стіни. Після того, як ви створили великий квадрат, вам необхідно створити стіну по його периметру. Змініть її тип на 57 (фіолетового кольору).
  • Підніміть стіни. Вам необхідно підійняти стіни, що оточують ігрове поле. Для цього скористайтесь магічною щіткою.
  • Центральна лінія / Лінія воріт. Вам необхідно розмістити лінію по центру поля та лінію, що обмежуватиме ворота. Зробіть це землею типу 45 (чорного кольору). Відповідно до компасу спрямуйте центральну лінію в напрямку півдня та півночі (North та South). Лінії воріт спрямуйте на захід та схід (East та West).
  • Ворота. Тепер необхідно позначити самі ворота. Це можна зробити землею типу 116 (оранжевого кольору) та землею типу 61 (червоного кольору). Спрямуйте оранжеві ворота на схід, а червоні ворота на захід.

Micro:bit + Kodu, Урок 89 - Крок 1: Дизайн гри

Крок 2: Додайте об'єкти

Оберіть інструмент "об'єкт" (іконка на панелі інструментів).

  • Якщо ви використовуєте комп'ютерну мишу, переведіть курсор на центр землі та клікніть лівою кнопкою миші, після чого відкриється кругове меню. За допомогою миші оберіть два (2) об’єкти Тарілка або інші рухомі об’єкти. Розташуйте Тарілки біля воріт та змініть їх колір на оранжевий та червоний відповідно.
  • Якщо ви використовуєте геймпад, пересуньте камеру на центр землі та натисніть кнопку А, що відкриє кругове меню. За допомогою геймпаду оберіть два (2) об’єкти Тарілка або інші рухомі об’єкти. Після того як об’єкти було додано натисніть кнопку В, щоб відкрити меню інструментів. Пересуньте Тарілки до воріт та змініть їх колір на оранжевий та червоний відповідно.

Тепер необхідно додати об’єкт Шайба. Розташуйте Шайбу посередині центральної лінії (чорного кольору).

Насамкінець додайте перешкоди або додаткових гравців захисників. Додайте кілька об'єктів Стік, розташуйте їх з боків воріт, щоб закрити від потрапляння шайби.

За бажанням: Ви можете додати в гру об’єкти, які будуть глядачами, що спостерігають за вашою грою.

Micro:bit + Kodu, Урок 9 - Крок 2: Додайте об'єкти

Крок 3: Запрограмуйте Тарілку – Рух вперед

Необхідно, щоб тарілка завжди рухалась вперед швидко.

Micro:bit + Kodu, Урок 9 - Крок 3: Запрограмуйте Тарілку – Рух вперед

Крок 4: Запрограмуйте Шайбу - Кольори

Зробіть, щоб Шайба завжди світилась різними кольорами.


Щоб побачити повний текст статті, вам потрібно зареєструватись


Отримані навички

  • Відповідальність
  • Співпраця
  • Спілкування
  • Креативність
  • Критичне мислення
  • Проектно-основане навчання
Автор: hobbytech


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *



© HobbyTech 2017