Socrat.in.ua

Навчальні конструктори та DIY електроніка

Micro:bit + Kodu, проект 7: Керування світлом

2017-12-11

<< попередній проект

Вчимось керувати світлодіодом та отримувати дані з фоторезистора

  • Назва проекту: Підводне дослідження
  • Вік учнів: 9 ... 14 років
  • Необхідний час: 60 хв
  • Рівень складності: початковий

Щоб побачити повний текст статті, вам потрібно зареєструватись

Перед початком роботи

З’єднайте ваш micro:bit з комп’ютером через USB кабель

Цілі навчання

  • Створити світ Kodu з ігровими ефектами використовуючи BBC micro:bit з можливістю зміни вигляду неба в грі за допомогою фоторезистора.

Можна завантажити файли:

Готовий світ: Підводне дослідження

Готовий код для проекту: Підводне дослідження

Робота учнів

Щоб створити ігровий світ Kodu та використовувати BBC micro:bit, впевніться, що пристрій з'єднано з комп'ютером та та встановлено драйвер послідовного порту.


Апаратна частина

Необхідні матеріали:

  • BBC micro:bit, Micro USB кабель
  • Макетна плата
  • Фоторезистор
  • Резистор (560 Ом)
  • Затискачі типу "крокодил"
  • З'єднуючі провідники

Крок 1: Приєднайте "крокодили"

З’єднайте перший затискач типу "крокодил" з виводом GND на платі micro:bit (зазвичай це роблять провідником чорного кольору). Приєднайте другий затискач до виводу P0 на платі micro:bit (червоного кольору). Приєднайте третій затискач до виводу P1 на платі micro:bit.

Micro:bit + Kodu, Урок 7, Крок 1: Приєднайте "крокодили"

Крок 2: з'єднайте затискачі з проводами

З'єднайте "крокодили" з провідниками (краще, щоб кольори збігались - тоді вам буде важко їх переплутати).

Micro:bit + Kodu, Урок 7, Крок 2: З’єднайте затискачі з провідниками

Крок 3: Макетна плата

  • Світлодіод приєднайте до виводу 1 (P1) через резистор
  • Фоторезистор приєднайте до виводу 0 (P0) та землі (GND)

micro-bit-kodu-led-control-003-scheme


Програмна частина

Крок 1: Додайте об'єкти

Запустіть ігрову лабораторію Kodu. В головному меню натисніть New World (новий світ), після чого програма відобразить клаптик землі прямо по центру екрана.

Оберіть інструмент "об'єкт" (іконка на панелі інструментів). Переведіть курсор на центр землі та клікніть лівою кнопкою миші, після чого відкриється кругове меню. За допомогою миші оберіть рухомий об'єкт, наприклад Коду.

Micro:bit + Kodu, Урок 7, Крок 1: Додайте об’єкти

Крок 2: Запрограмуйте Коду – P0 встановлює поточний стан P1 (on)

Необхідно зробити, щоб Коду реагував на вхідні сигнали з BBC micro:bit. Пояснимо першу стрічку коду.


Щоб побачити повний текст статті, вам потрібно зареєструватись


Отримані навички

  • Відповідальність
  • Співпраця
  • Спілкування
  • Креативність
  • Критичне мислення
  • Проектно-основане навчання

наступний проект >>

Автор: hobbytech


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *



© HobbyTech 2017