Socrat.in.ua

Навчальні конструктори та DIY електроніка

Micro:bit + Kodu, проект 6: Підводне дослідження

2017-12-04

<< попередній проект

Супутник збирає об'єкти, такі як Морська зірка та Молюск

  • Назва проекту: Підводне дослідження
  • Вік учнів: 9 ... 14 років
  • Необхідний час: 60 хв
  • Рівень складності: початковий

Щоб побачити повний текст статті, вам потрібно зареєструватись

Перед початком роботи

З’єднайте ваш micro:bit з комп’ютером через USB кабель

Цілі навчання

  • Створити світ Kodu з ігровими ефектами використовуючи BBC micro:bit та його LED матрицю для показу візерунків.

Можна завантажити файли:

Готовий світ: Підводне дослідження

Готовий код для проекту: Підводне дослідження

Робота учнів

Щоб створити ігровий світ Kodu та використовувати BBC micro:bit, впевніться, що пристрій з'єднано з комп'ютером та та встановлено драйвер послідовного порту.


Кроки

Крок 1: Додайте об'єкти

Запустіть ігрову лабораторію Kodu. В головному меню New World (новий світ), після чого програма відобразить клаптик землі прямо по центру екрана.

  • Якщо ви використовуєте комп'ютерну мишу, переведіть курсор на центр землі та клікніть лівою кнопкою миші, після чого відкриється кругове меню. За допомогою миші оберіть Супутник або інший транспорт, що вам подобається (окрім Ровера).
  • Якщо ви використовуєте геймпад, пересуньте камеру на центр землі та натисніть кнопку А, що відкриє кругове меню. За допомогою геймпаду оберіть Супутник або інший транспорт, що вам подобається (окрім Ровера). Після того, як об'єкт було додано в ігровий світ, натисніть кнопку В для виклику меню інструментів.

Тепер додайте нерухомі об'єкти, такі як Корабель, Морська зірка та Молюск.

Micro:bit + Kodu, проект 6: Підводне дослідження

Крок 2: Запрограмуйте Супутник - Рух

Вам потрібно, щоб Супутник можна було рухати за допомогою BBC micro:bit.

  • Мишкою оберіть інструмент для роботи з об'єктами і натисніть правою кнопкою миші на об'єкті Супутник. Оберіть опцію Program. Оберіть блок When (коли), клікнувши на ньому лівою кнопкою миші.
  • Геймпадом оберіть інструмент для роботи з об'єктами і наведіть коло керування на об'єкт Супутник, тоді натисніть кнопку Y. На блоці When (коли) натисніть кнопку А.

Супутник використовує акселерометр на борту BBC micro:bit, який виявляє рух у вигляді нахилу. Нахил буде використовуватись як подія, що рухатиме об'єкт.

Як альтернатива, Супутник можна рухати лівим джойстиком геймпаду або кнопками вверх/вниз/вліво/вправо на клавіатурі.

Крок 2: Запрограмуйте Супутник - Рух


Щоб побачити повний текст статті, вам потрібно зареєструватись


Отримані навички

  • Відповідальність
  • Співпраця
  • Спілкування
  • Креативність

наступний проект >>

Автор: hobbytech


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *



© HobbyTech 2017