Socrat.in.ua

Навчальні конструктори та DIY електроніка

Micro:bit + Kodu, проект 5: Спалах

2017-11-27

<< попередній проект

В цьому уроці ви дізнаєтесь як можна використовувати світлодіодне табло (матрицю) BBC micro:bit при взаємодії з Kodu

  • Назва проекту: Спалах
  • Вік учнів: 9 ... 14 років
  • Необхідний час: 60 хв
  • Рівень складності: початковий

Щоб побачити повний текст статті, вам потрібно зареєструватись

Перед початком роботи

З’єднайте ваш micro:bit з комп’ютером через USB кабель

Цілі навчання

  • Створити світ Kodu з ігровими ефектами використовуючи BBC micro:bit та його LED матрицю для показу візерунків.

Можна завантажити файли:

Готовий світ: Спалах

Готовий код для проекту: Спалах

Робота учнів

Щоб створити ігровий світ Kodu та використовувати BBC micro:bit, впевніться, що пристрій з'єднано з комп'ютером та та встановлено драйвер послідовного порту.


Кроки

Крок 1: Додайте об'єкти

Запустіть ігрову лабораторію Kodu. В головному меню натисніть New World (новий світ), після чого програма відобразить клаптик землі прямо по центру екрана.

Оберіть інструмент "об'єкт" (іконка на панелі інструментів). Якщо ви користуєтесь геймпадом, оберіть інструмент "об'єкт" лівим джойстиком.

  • Якщо ви використовуєте комп'ютерну мишу, переведіть курсор на центр землі та клікніть лівою кнопкою миші, після чого відкриється кругове меню. За допомогою миші оберіть Коду або інший транспорт, що вам подобається (окрім Ровера).
  • Якщо ви використовуєте геймпад, пересуньте камеру на центр землі та натисніть кнопку А, що відкриє кругове меню. За допомогою геймпаду оберіть Коду або інший транспорт, що вам подобається (окрім Ровера). Після того, як об'єкт було додано в ігровий світ, натисніть кнопку В для виклику меню інструментів.

Тепер додайте об'єкт, який рухатиметься комп'ютером, наприклад Чотириногу Подушку та нерухомий об'єкт, наприклад Камінь.

Крок 2: Шлях

Нам потрібно створити шлях, по якому рухатиметься Чотиринога Подушка. Шлях може бути прямою лінією, квадратом або мати довільну форму. Натисніть на інструмент роботи зі шляхом, він розташовується з права від інструменту роботи з об'єктами і виглядає як три з'єднані трубками сфери. Цей інструмент дозволяє вам додавати наземні орієнтири шляху у вигляді маленьких сфер.

  • Якщо ви використовуєте комп'ютерну мишу, після кожного кліку лівої кнопки миші буде додаватись сфера, що з'єднана трубкою з попередньою. Коли ви намалюєте траєкторію руху для чотириногої подушки, клікніть на початкову сферу для закриття траєкторії шляху.
  • Якщо ви використовуєте геймпад, за допомогою інструменту для роботи з об'єктами в круговому меню оберіть інструмент для роботи зі шляхом кнопкою А. Вам потрібно створити лінійний шлях. Додайте ще один вузол (маленьку сферу) кнопкою А. Коли закінчите створювати траєкторію для чотириногої подушки натисніть кнопку В, щоб завершити редагування шляху.

Micro:bit + Kodu, Спалах, Крок 2: Шлях

Поради та підказки:

  • Колір шляху. Якщо вам потрібно змінити колір шляху, наведіть курсор на існуючу сферу, використовуйте стрілки вліво і вправо, щоб змінити колір.
  • Змінити шлях. Якщо ви хочете змінити шлях, натисніть лівою кнопкою миші на сфері, і утримуючи кнопку, перетягуйте сферу.
  • Перемістити шлях. Якщо ви хочете перемістити весь шлях, утримуйте кнопку Shift і перетягуйте шлях натиснувши і утримуючи ліву кнопку миші.

    Щоб побачити повний текст статті, вам потрібно зареєструватись


    Отримані навички

    • Відповідальність
    • Співпраця
    • Спілкування
    • Креативність
    • Критичне мислення
    • Проектно-основане навчання

    наступний проект >>

Автор: hobbytech


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *



© HobbyTech 2017