Навчальні конструктори та DIY електроніка

Cubelets Blockly, завдання #3: Блимання світлодіодом

2017-08-15

<< Cubelets Blockly, урок 2

Як скомандувати роботу робити щось протягом однієї секунди?
А одну тисячну секунди?


Щоб побачити повний текст статті, вам потрібно зареєструватись

Вступ:

Поговоримо про час.

Існує багато способів розділити час. Ми маємо великі частини часу як десятиріччя або рік. Є також менші частинки як тиждень або день.

Ми також можемо розділити день на менші частини. В одній добі 24 години, а в одній годині - 60 хвилин. Кожна хвилина ділиться на 60 секунд.

Секунда - це досить мала одиниця виміру часу, але коли справа доходить до програмування, вона не є достатньо малою! Комп’ютери та роботи можуть працювати дуже, дуже швидко, і це означає, що іноді нам потрібні менші одиниці виміру часу.

Для програмування модулів Cubelet ви будете використовувати одиницю виміру часу, що називається "мілісекунда" Мілісекунда - це 1/1000 частинка секунди. Іншими словами, секунда містить 1000 мілісекунд.

Мілісекунду важко уявити, бо вона минає дуже швидко. Щоразу, коли ви блимнете очима, мине від 200 до 300 мілісекунд!

В даному завданні ми подивимось як змінити поведінку ваших Cubelet, використовуючи параметри часу.


Інструкції:

  1. Зберіть вашого робота як показано на фото нижче:

Cubelets Blockly, робот для завдання #3: Блимання

2. Завантажте архів Cubelets - завдання 3 та розпакуйте його.

3. Увімкніть живлення. Виконайте процес Bluetooth з’єднання натисненням на відповідну іконку в програмі.

4. В даному завданні ми перепрограмуємо ліхтарик так, що одну секунду він буде увімкненим і одну секунду вимкненим. Для цього ми використаємо новий блок з назвою "блок затримки" ("wait block")

cubelets blockly блок затримки5. Блок затримки говорить програмі продовжити виконувати попередню команду впродовж визначеної кількості часу.

6. Щоб почати, вам потрібно завантажити файл "cubelets_tutorial_3.cubelet", який ми добули з архіву в п.2. Натисніть на іконку завантаження на панелі інструментів програми Blockly. В системному діалозі оберіть необхідний файл

cubelets-blockly-lesson3-03-load-file

7. Коли файл буде завантажено, ви побачите робоче поле з кількома попередньо розташованими блоками. Вам необхідно з’єднати ці блоки щоб створити робочу програму. Отже, почнемо.

8. Почніть з встановлення ліхтарика на повну потужність. Для цього перетягніть блок "set actuator value to" ("встановити значення двигуна") в блок "forever do" ("завжди робити").

9. Перетягніть блок "number field" ("числове поле") до правого краю блоку "set actuator value to" ("встановити значення двигуна").

10. Блок числового поля дозволяє нам напряму задавати значення в наших програмах - на відміну від блоку середнього зрівноваженого, який залежить від інших блоків. Блок числового поля дозволяє нам перевизначити і встановити значення блоків.


Щоб побачити повний текст статті, вам потрібно зареєструватись

Cubelets Blockly, урок 4 >>

Автор: hobbytech


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


© HobbyTech 2016