Навчальні конструктори та DIY електроніка

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 9: Прокладення маршруту 

Пригоди Марка на Марсі з Mareblock Ranger, глава 9 - початок

<< попередня глава В цій главі ми взнаємо як використовувати датчик лінії робота, а також як можна оптимізувати програму Днем раніше ракета-носій, прибувши на Марс та вийшовши на стаціонарну орбіту, відсканувала місцевість довкола джерело сигналу для планування посадки. Проте отримане зображення нікого не вразило… “Зонд, К’юріосіті, приземлився на Марс в 2012, система вийшла з ладу в 2029 і зв’язок […]

2017-09-20, Автор: hobbytech

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 8: Виклик 

Пригоди Марка на Марсі, глава 8 - початок

<< попередня глава В цій главі ми взнаємо як задавати напрямок руху колісному роботу та використовувати двигун з енкодером Якби ми не були підготовленими, то не розібралися б як пересуватись в такій місцевості. Окрім невеликої ділянки поверхні, яка є відносно рівною і де знаходиться космічний корабель, на величезній поверхні присутні виступи гірських порід зі слідами вивітрювання. “З […]

2017-09-14, Автор: hobbytech

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 7: Запуск міжзоряної подорожі 

Пригоди Марка на Марсі, глава 7

<< попередня глава В цій главі ми взнаємо що таке  гіроскоп та акселерометр і навчимося працювати з ними Агентство Міжзоряного Розвитку (АМР) нещодавно отримало сигнал-повідомлення з Марсу – четвертої планети від Сонця у сонячній системі та скомандувало Марку зібрати найкращу робочу групу та якомога швидше відправитись на Марс. Проблемою є те, як Марк може обійти гравітацію […]

2017-08-25, Автор: hobbytech

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 6: Енергія світла 

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 6: Енергія світла

<< попередня глава В цій главі ми взнаємо як працює датчик світла та навчимося зберігати значення з датчиків у змінних Два тижні тому Марковий робот Велоцираптор зламався через перевантаження водоохолоджувальної системи енергетичного конвертера, що призвело до випаровування всіх рідких кристалів Rn119, які використовуються для перетворення води у водень. Фотохімічний молекулярний перетворювач, яким Марк дуже пишається, може […]

2017-08-19, Автор: hobbytech

Cubelets Blockly, завдання #4: Блимання, ремікс 

Cubelets Blockly програма до урока 4

<< Cubelets Blockly, урок 3 Інструкції: 1. Найперше ми створимо нову програму для робота, побудованого в завданні #3. Якщо ви вже маєте зібраного робота із завдання #3, переходьте до наступного кроку. Якщо робот у вас не складений, зберіть його як показано на фото нижче: 2. Завантажте на свій комп’ютер архів з файлом cubelets_tutorial_4.cubelet та розпакуйте його. 3. Увімкніть живлення […]

2017-08-16, Автор: hobbytech

Cubelets Blockly, завдання #3: Блимання світлодіодом 

Cubelets Blockly, робот для завдання #3: Блимання

<< Cubelets Blockly, урок 2 Як скомандувати роботу робити щось протягом однієї секунди? А одну тисячну секунди? Вступ: Поговоримо про час. Існує багато способів розділити час. Ми маємо великі частини часу як десятиріччя або рік. Є також менші частинки як тиждень або день. Ми також можемо розділити день на менші частини. В одній добі 24 години, а в одній […]

2017-08-15, Автор: hobbytech

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 5: Контакт 

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 5: Контакт

<< попередня глава Марк сидів  у великій лабораторії наодинці й аналізував сигнали, відправлені з Марсу три тижні тому. Сигнал, отриманий за допомогою Auriga, має п’ять різних частот і ці частоти виявились сприйнятними для людського вуха. Тому Марк зберіг дані осцилограми сигналу на комп’ютер та відтворив звуки через гучномовець. Мета навчання Ця частина присвячена знайомству із […]

2017-08-04, Автор: hobbytech

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 4: В режимі очікування 

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 4: В режимі очікування

<< попередня глава Сінченг – це не метрополіс, розташований на рівнині, а величезне гірське місто. Марку та Рексу доведеться пройти через різні круті гори щоб дістатися до МАР. Їм зустрінуться сотні крутих схилів і небезпечних поворотів на шляху і навіть досвідченому гонщику потрібно бути обережним впродовж усієї подорожі. Хаха, але це так саме просто як […]

2017-08-03, Автор: hobbytech

Cubelets Blockly, завдання #2: Додавання частин 

Cubelets Blockly, завдання #2: Додавання частин

<< Cubelets Blockly, урок 1 В цьому завданні ми з’ясуємо що для зміни поведінки робота перепрограмувати його не обов’язково. Інструкції: В завданні #2 ви додасте модуль двигуна до робота, якого ви побудували в завданні #1. Якщо ви ще не виконали його, або вам потрібно знову зібрати робота з нуля, поверніться до нього. 1. Як тільки ви […]

2017-08-01, Автор: hobbytech

Подпишіться на новини

© HobbyTech 2016