Socrat.in.ua

Навчальні конструктори та DIY електроніка

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 6: Енергія світла

2017-08-19

<< попередня глава

В цій главі ми взнаємо як працює датчик світла
та навчимося зберігати значення з датчиків у змінних

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 6: Енергія світла

Два тижні тому Марковий робот Велоцираптор зламався через перевантаження водоохолоджувальної системи енергетичного конвертера, що призвело до випаровування всіх рідких кристалів Rn119, які використовуються для перетворення води у водень. Фотохімічний молекулярний перетворювач, яким Марк дуже пишається, може виробляти велику кількість кристалів Rn119 за допомогою невеликої кількості сонячного світла, тому камера зберігання кристалів Велоцираптора зроблена маленькою через на вимоги Марка до зовнішнього вигляду автомобіля. Через втрату енергії та поступову втрату швидкості автомобіль звернув на узбіччя дороги та розбудив Марка звуком сигналу про перевантаження (Марк рідко водив сам). Він потягнувся та поглянув на час: "Що?! Вже четверта тридцять ранку!". Він відкрив та перевірив енергетичний відсік і перезапустив процес охолодження системи охолодження.

— "В будь-якому разі, вона скоро мала зламатись. Зачекаємо тут до ранку", Марк сказав Рексу, який сидів поруч з ним.

— "Раптор використовує водневу паливну систему. Чому нам потрібно чекати сонячного світла неначе у нас автомобіль із сонячними батареями?", запитав глузливо Рекс. Марк засміявся, не відповідаючи. Він взяв свій телефон, перейшов у задню частину автомобіля та спроектував 3D зображення на вітрове скло.

— "Допоможи мені знайти фільм Sci-Fi", Марк активував голосову команду.

— "Фільм Стівена Спілберга 1977 року: Близькі контакти третього роду. Програти його для тебе?”, запитала система.

— "Так!”, відповів Марк.


Мета навчання

Важливо знати як слід створювати та використовувати змінні при написанні програми. За допомогою змінних можливо зменшити кількість зайвих операцій зчитування значень з датчиків та здійснити розширене керування системою, використовуючи значення змінних. В цій частині ми будемо використовувати змінні для зберігання даних з датчика світла і взаємодіяти з нашими пандою та роботом mBot Ranger.


Цікавить повний текст?  Напишіть нам!

Цікавлять навчальні матеріали? Напишіть нам:







 

Приєднуйтесь!
Автор: hobbytech


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


© HobbyTech 2017