Socrat.in.ua

Навчальні конструктори та DIY електроніка

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 16: Подарунок

2017-11-06

<< попередня глава


Щоб побачити повний текст статті, вам потрібно зареєструватись

Професійне керування світлодіодами Ranger

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 16: Подарунок

Який з трьох мостів обрати? Завдяки своїй спостережливості Пітер помічає інфрачервоні сліди лише на одному з мостів…

"Ага, це воно!" – захоплено сказав Пітер та швидко перейшов через міст, уважно роздивився вхідні двері й почав продумувати, як потрапити всередину…

Марк дав Рексу команду увімкнути ліхтар, щоб побачити якісь підказки і коли світло увімкнулось, прозвучали вже знайомі звуки тону D5…

"Ключ до дверей той самий, не найкращий захист від злодіїв" – жартома сказав доктор Чу. Рекс ввів дані кольорів світла, які Пітер використав для відкриття входу під землю та навів ліхтарі з комбінованим триколірним світлом на двері…

E5, C5, C4, G4, коли прозвучала остання нота, всередині раптом увімкнулось яскраве діамантове світло і круглий пучок світла зупинився на Ranger, постійно блимаючи різними кольорами. Світло здавалось особливо яскравим для людей, чиї очі звикли до темряви.

В цей момент двері повільно почали відкриватись. За дверима не було привітних марсіан, натомість там був К'юріосіті. Щонайменше це виглядало схоже на К'юріосіті...

"Будь-ласка, не бійтесь, на всьому кораблі є лише один я. Всі інші виконали своє завдання і повернулись додому. Будь-ласка, слідуйте за мною."


Цілі навчання

Дванадцять триколірних (RGB) світлодіодів розташовані в формі кола на головній платі робота Ranger - Me Auriga. В цій главі ми навчимось використовувати всі 12 світлодіодів, користуючись змінними та математичними обчисленнями для створення різних світлових ефектів.


Теоретичні знання

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 16: Інертність зору

Інертність зору людини

Складіть всі пальці руки так, щоб утворилась буква V. Тепер швидко помахайте рукою. Скільки пальців ви бачите? Три чи чотири?

Якщо об'єкт рухається надто швидко, людське око збереже його зображення на певний час, що залежить від швидкості передачі по зоровому нерву. Затримка складатиме приблизно 0,1...0,4 секунди та має назву інерція зорового сприйняття.

Найбільш поширеним явищем зорової інертності є явище, яке створюється швидким обертанням по колу ліхтарика. Наші очі ймовірніше побачать коло, ніж точку світла, яка описує коло.

Принцип інертності людського зору використовується у фільмах та телебаченні, де початково статичні картинки перетворюються у відео.


Підготовка до складання

В цій главі ми будемо використовувати гусеничного робота Makeblock mBot Ranger , як і в минулих.

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 16: Makelbock Ranger


Навчальні завдання

Навчальне завдання 1 – Увімкнути світло

Ranger має 12 триколірних LED світлодіодів і ми можемо увімкнути будь-який.

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 16: Увімкнемо світлодіод

Натисніть на перевернутий трикутник, розташований після "All" і ви побачите спадне меню, яке дозволяє обрати різні світлодіоди.

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 16: Вибір світлодіода

Світлодіоди нумеруються за годинниковою стрілкою таким чином: світлодіод №1 розташовано приблизно між портом №7 та №8 з лівого боку плати Me Auriga, за ним йдуть світлодіоди від 2 до 12. "All" означає, що всім (12) світлодіодам буде дано команду.


Щоб побачити повний текст статті, вам потрібно зареєструватись

 

Автор: hobbytech


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *



© HobbyTech 2017