Socrat.in.ua

Навчальні конструктори та DIY електроніка

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 14: Вибір

2017-10-24

<< попередня глава

Правильний програмний код повинен відповідати задачам

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 14: Вибір

Машину все більше затягувало в сипучий пісок і жодна аварійна система не працювала. Марк був наляканий до смерті: "Невже нас поховає живцем?".

Він негайно наказав всім членам екіпажу вдягти паски безпеки щоб запобігти нещасних випадків.

"Бум!" після недовгого падіння машина торкається дна. Здалось, що поверхня була металевою та мала значний нахил. Через тривалий наплив піску Ranger, впавши на схил, продовжив зісковзувати разом з піском донизу. Перед тим як прожектор зламався об виступ скелі, вся команда встигла побачити величезний простір перед собою.

Схил ставав все більш пологим, тому Ranger поволі перестав ковзати і зупинився, але рухатись вперед все ще надто небезпечно. Як знайти дорогу в непроглядній темряві? Дженніфер розвертає Ranger та намагається вгледітись в навколишню місцевість…

"В напрямку на шість годин помічено інфрачервоний слід", - в захваті вигукнув Пітер.


Цілі навчання

Коли в завданні необхідно перевірити дві і більше умов, значну увагу варто приділяти їх пріоритетові. Для вивченні цієї глави потрібно розумітись на принципах обходження перешкод роботом з попередніх глав. Що важливіше – знаходитись в онлайн режимі чи оминати перешкоди – різні ідеї приводять до різного програмного рішення. Почнімо!


Цікавить повний текст?  Напишіть нам!

Цікавлять навчальні матеріали? Напишіть нам:







Приєднуйтесь!
Автор: hobbytech


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


© HobbyTech 2017