Socrat.in.ua

Навчальні конструктори та DIY електроніка

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 12: Керування

2017-10-11

<< попередня глава

Датчики світла допоможуть роботу прямувати до його джерела

Пригоди Марка на Марсі з Makeblock Ranger. Глава 12: Керування

"Корабель-носій не відповідає, швидше за все сигналу заважають радіоперешкоди," - сказав собі Марк.

"Капітане, назовні видно цятку світла, яка швидко рухається," - вигукнув Пітер, дивлячись на екран.

Марк також бачить цятку світла в темряві. Придивившись, він зрозумів що це незвичайний літальний пристрій з надзвичайно яскравим світлом на хвості, як у світлячків. Світло рухається зліва направо, наближається та віддаляється, але не віддаляється надто далеко.

Марк розуміє, що літальний пристрій має намір слідувати за ними та повертається до Пітера: "Пітере, увімкніть датчик світла та налаштуйте його на рух вперед."

"Так, капітане!" - Пітер швидко додає дані датчика світла до навігаційної системи для того, щоб Ranger слідував за світлом невідомого літального пристрою.


Цілі навчання

В цій главі ми поговоримо про робота, який слідує за світлом та створимо програму для цього. Ranger має два датчики світла. Порівнюючи різницю значень з них, робот може виявити розташування джерела та рухатись в його напрямку. Таким чином ми можемо керувати Ranger за допомогою ліхтарика, просто направляючи пучок світла в певному напрямі.


Цікавить повний текст?  Напишіть нам!

Цікавлять навчальні матеріали? Напишіть нам:







 

 

 

Приєднуйтесь!
Автор: hobbytech


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


© HobbyTech 2017